piątek, 23 grudnia 2011

Dość już tego milczenia!

Jestem Kaktokotem.


Interpretację zostawię Wam, ale wydaje mi się, że jest nadzwyczaj oczywista.

Nie warto. :)
Nie warto pod każdym względem.
Żyjąc na świecie 21 lat mogę powiedzieć, że poznałam niewiele odważnych osób. Jedną z nich jest moja przyjaciółka (jakkolwiek to banalnie brzmi, ale to prawda!). Między innymi dlatego, że nigdy nie bała się powiedzieć mi prawdy. I za to chcę Jej podziękować: za podnoszenie na duchu, sprowadzanie na ziemię, motywowanie do snucia planów i posiadania marzeń, a przede wszystkim - za bycie przy mnie od ponad dziesięciu lat. Oliszkaaaaa! <3

Życzę Wam na te święta, abyście spędzili je w gronie osób, które kochacie i które Was kochają.
Dla mnie tegoroczne Boże Narodzenie będzie wyjątkowe. Mam nadzieję, że dla Was też.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz